Fortsättning....

Jag hann ju inte riktigt färdigt med semesterbilderna, här kommer de sista!




Kalas hos kusinerna, 3 födelsedagar firades, väldigt trevligt!



Tre av dem hamnade i poolen, jättenöjda!



Allsång för födelsedagsbarnen, den minsta som är i Malins famn och den näst minsta långt fram. Den stora födelsedagsgrisen står bakom kameran, inte min utan sin egen!



Kvällen avslutades med en tur på farbrors fyrhjuling, toppen tyckte barnen!



Dagen efter körde vi till våra goda vänner som har fritidshus på Öland. De har precis byggt pool, och männen skulle snickra trädäck runt den. Ojojoj, vad de snickrar...! :)



Kast med liten Elliott...



Sagoläsning med pappa!



Tork efter badet!



Gourmetmiddg på pizzeria!



Vi!



Grabbarna hyrde nån form av cykel, jag och AK tog en skön promenad istället vid stranden, det gick inte så fort, varken cykeltur eller promenad, men mysigt var det!



Skål dom som kan! Åh, vad jag längtar efter ett glas gottigt rosevin! Nästa sommar ska jag ta igen det jag missade denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback