Bikinitider!!!

Alltid denna panik - varje år i typ april så tittar jag mig i spegeln, (jag gör det annars ibland oxå förstås, inte bara i april!) och konstaterar att i sommar ska jag minsann vara snygg i bikini! Och sen inser jag vad jag behöver göra för att bli snygg i bikini, och hur lång tid det kommer att ta att bli snygg i bikini och om jag verkligen hinner bli snygg i bikini, ja panik helt enkelt! Så i år börjar jag nu, den 25 februari, vilket ger migg goooott om tid, eller hur? Så gott om tid att semlan jag planerat att äta i eftermiddag på fikat hos en vännina för längesen jobbats bort när det är dax för bikini..! Eller..?? Hittade iallafall denna bilden på Carmen Electra, hon har en underbar kropp och bilden sitter på mitt kylskåp nu för att påminna mig om sommaren och bikinitider..

Kommentarer
Postat av: HouseMouse

Ur vassen - i bikinin??

Ständigt denna plåga, men rabbla Linda Skugges ord som ett mantra!!!

2009-02-25 | 13:29:37
URL: http://www.housemouse-sis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback