Fredagskväll!

En lugn och skön fredagskväll, mannen har lagat god mat och nu sitter jag i sängen och skriver - trött efter en lång vecka! Har dessutom kursstart i morgon bitti, så det gäller att vara utvilad! Satt och surfade lite och hittade en blogg som heter www.mittlivsabina74.blogspot.com och började läsa. Jag kunde inte sluta, även om jag ville, en 34-årig 2-barnsmamma som planerar sin begravning, hon har obotlig cancer och 2-6 månader kvar. Jag grät och läste, grät och läste... Vilken tjej, så stark och sådan livsglädje trots det hon går igenom! Det får mig att tänka lite på svägerskans och mitt samtal förra veckan, att man ska glädjas lite mer åt det man har och inte gnälla i onödan.. Jag har redan gjort en lång lista på saker jag ska förbättra hos mig själv, man vill ju bli ihågkommen som en bra person liksom!

Nu är det snart dax att nanna, en lååång (men rolig) helg väntar!

Kommentarer
Postat av: HouseMouse

Rys!

2009-02-07 | 14:38:33
URL: http://www.housemouse-sis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback