Familjemys!



Två gånger i veckan som gått har vi träffat familjen och myst ordentligt! I tisdags var min mamma, pappa, lillasyster, svåger och deras dotter här, vi bjöd på hemgjord kötfärssås och spagetti, mums så gott! Väldigt avslappnat och väldigt trevligt!





Här sitter vi samlade vid vårt köksbord, inte helt perfekta bilder och jag tror det beror på ljuset!



Fina lillasyster som ska ha barn 3 veckor innan oss, dvs på vår bröllopsdag den 30/8! Men alla är helt övertygade om att denna bebisen kommer för tidigt, hon säger det själv iallafall.. Kanske är det mest önskedrömmar..?!



Igår, lördag, var vi i Jularp hos mamma och pappa, storasyster m familj var nere från Falköping. Här sitter de 3 kusinerna och äter gott grillat, mums!



Och till efterrätt fick de välja - mormors marängtårta med färska hallon eller isglass - och de valde, inte så förvånande, isglass..



Men det gjorde inte så mycket för då blev det desto mer tårta till oss andra! Mumsmums!



Ena halvan av bordet...



...och andra halvan! Som vanligt är jag aldrig med på bild eftersom jag är den som fotograferar, typ alltid! Maken har liksom inte samma känsla för det där med rätta fotoögonblick! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback