Gravidåkommor...

Som vi längtat efter det blåa strecket, och så lyckliga vi är! Ändå måste jag få gnälla lite, bara lite, för nu är det jobbigt! Och underbart mysigt och fantastiskt härligt! Kom på idag att de brännande känslorna jag haft i bröstet kanske var halsbränna, så jag köpte Novalucol - oh my god!! Guds gåva till den gravida kvinnan!

Om det är någon som har tips på hur man sover bättre - trots makens köp av speciell "gravidkudde" - så får ni väldigt gärna höra av er! Detsamma för ishiassmärtor, ont i svanken, känslan av att inte kunna andas ordentligt och bortdomnade armar... :)
Men, jag vet ju att det är värt varenda sekund av detta och jag längtar sååå mycket efter vår lilla bebis! Snart, snart är det dax! Inköpen har börjat, hittills kan jag pricka av små kläder, mössa och sockar, filt, amningskupor, bröstpump, och amningstop. Det är så roligt, samtidigt som jag är lite rädd att bli för modig, det är ju inte dax att ropa hej än på ett bra tag!

Men nu håller vi tummarna för att tiden går fort och hyfsat smärtfritt! Trevlig onsdagkväll på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback