Längesen sist!

Det har varit en hektisk vecka, jag har haft utbildning måndag - söndag, dvs sista dagen idag! Hann dock med ett eftermiddagsdopp hos mina föräldrar i går, i deras pool var det 27 grader varmt, helt underbart! Därefter bjöd mamma på hemmakokt flädersaft och kanelbullar, väldigt trevligt!

I helgen som gick hade vi besök av familjen F från Höllviken, alltid lika lyckat! Vi satt ute till 23.30, då fick vi gå in för barnen såg inte att springa på gräsmattan..! Vi eldade i vår lilla eldstad i muren och bara njöt, en jättetrevlig kväll!
På söndagen var jag och Elliott en sväng på stranden medan maken svettades på kontoret för att jobba undan. Jag lägger in lite bilder från förra helgen och i går! Nu ska jag strax ge mig iväg och drilla mina elever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback