Min vecka!

Just nu känns det som om jag bara hinner skriva en gång per vecka, men det är ju bättre än inget! :) I söndags avslutade jag en kurs, ett gäng på 4 jättegoa tjejer som på bilden visaqr upp sina fina naglar! Det är så fantastiskt roligt att ha kurs, jag känner att jag utvecklas och att det kompletterar frisörbiten kanonbra!






På söndagseftermiddagen skulle vi åka på utflykt hade vi bestämt, och när jag kom hem hade mannen packat en väska med badgrejer och en med matsäck. Sagt och gjort, vi trotsade duggregnet och gav oss iväg mot solen - trodde vi. Vi kom till Riggeleje, det blåste men Jocke skulle absolut bada, dessutom längtade jag och Malin efter varsin handduk att svepa in oss i. Tyvärr upptäckte vi att väskan med badkläder stod kvar hemma i köket... Jaja, så kan det gå. Vi letade upp en rastplats och åt våra goda baguetter och hade mysigt ändå!



En kanske inte superlyckad bild..!



Elliott har äntligen börjat intressera sig för att måla, så nu är det bara vattenfärger som gäller! Han målar och målar, på morgonen och på eftermiddagen när vi kommer hem, och han är - naturligtvis - fantastiskt duktig!! :)

Så har min vecka sett ut hittills, för övrigt mest jobb och ganska lugna kvällar pga att jag har varit oerhört trött. Magen växer och spänner liksaom, och det är fullt ös! I onsdags var jag i Malmö och mötte upp mannen, vi var på Babyproffsen och spanade vagn, det är ju så kul! Och tänk på alla saker som man inte insett att man behöver förrän man går in i en babyaffär..! Man bör hålla sig borta om man inte vill bli urfattig...

I morgon ska jag till Malmö igen och gå på stan och mysa med en riktigt god och kär vän! Vi ska småshoppa, fika och äta gott och gå på bio på kvällen! Ser verkligen fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback