Snickarbyxedax!!

Det finns nästan, observera nästan, inga tillfälle då det är tillåtet att ha på sig snickarbyxor. Oavsett färg och kvalitet, modepolisen kommer och bötfäller direkt, jag lovar!! 
Men det finns ett undantag och det är när man är HÖGGRAVID!! Med betoning på hög - jag skojar inte när jag säger att min bak och mina boppar ökat med minst en storlek! Minst!! Så idag åkte mina gravidsnickisar fram, de jag sparade när jag fått Elliott för jag tyckte att de var så himla sköna och levde i dem den sista tiden.
Nåväl, jag fick på  mig brallisarna, med en blåvitrandig långärmad top under, och kände att det var väl helt okej. Då tittar Elliott på mig och undrar:"Vad är det för konstiga jeans mamma? Och varför har du dem liksom på axlarna?" (Han menade ju hängslena..!) Kände då att jag kanske inte skulle ha snickarbyxorna iallafall, men maken tyckte att jag var fin och att de såg sköna ut, så jag behöll dem på. "Coolade till" outfiten med att vika upp byxbenen så det blev 3/4, snodde upp håret sådär lite lagom slarvigt, (!) och tog på mig Gucci-solisarna. Lite bättre, men bara lite... Jeanssninckisar blir nog aldrig coolt, men det är så vansinnigt skönt att ha på sig så jag får låta bli att tänka på hur ocool jag är när jag har dem på! 7 veckor till, sen är man "back in buisness" igen! (Eller hur, med läckande bröst, slapp degig mage och babyhullet kvar..! Drömma kan man ju!) Jag vill ha tillbaka min kropp!!! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Man kan inte få allt Katarina :D

Tror nog du var snygg i dina snickasbyxor :D



Kramar Linda

2009-07-30 | 20:26:59
URL: http://lindasnaglar.blogg.se/
Postat av: HouseMouse

HAHAHAHAHA! Helsköna reflektioner!!!

Snickisar och Guccibrillor = Coolt!

Vad fattar Elliott liksom???

Barn.

OCH kille....

2009-08-03 | 22:36:01
URL: http://www.housemouse-sis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback