Härlig onsdag!

Åh, vilken underbar dag! För första gången på mycket länge hade jag inga "måsten" inbokade idag. Jag, Elliott och E:s kusin E (som vi passade) har tillbringat en dag dels i badbaljan, dels i sandlådan, ätit glass, myst och bara haft det bra i solen! Vid 13.30 kom syrran för att hämta sin dotter samt fika lite, och hon stannade till ca 16.00, sen var det dax att gå in (tyvärr) och fixa lite mat, tvätt mm. Elliott och hans pappa snickrar staket, jag tror att det är fler än jag som "boar"! Mannen har blivit så otroligt kreativ, bygger staket, lägger ny singel, sätter upp snygga lister kring fönsterna, sätter upp gardiner mm. Jag tror att det är fler än jag som förbereder sig...

För en stund sedan somnade prinsen på min arm, hur mysigt är inte det! Han har ny rutin på kvällen, först pussar han pappa godnatt, sedan mamma, sen bebisen i magen! Sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback