Andra chansen-dax!

Jaha, så var det dax igen, bänkade framför tv:n en lördagkväll! Började fundera på vad man gjorde på lördagkvällarna för typ 5 år sedan - och det var inte titta på "andra chansen" iallafall! Nåja, en äkta man, ett barn och ett hus senare så får man kanske inse att livet ändrats en smula, så nuförtiden ser vi, om inte varje år så nästan varje, andra chansen!
Igår hade vi vår lillsessa på besök, kusin Emilia som är ca två och ett halvt år och det näpnaste som går i ett par skor! Hon och Elliott är som syskon, och nu hade de inte setts på en vecka, vilket är ovanligt länge, så de lekte och lekte och lekte och lekte.... Såååå duktiga och söta mot varandra! Till slut fick vi iallafall dem i säng, mannen tog lillkillen och jag lillsessan! När de väl somnat var det dax att slå på tv:n och hålla alla tummarna för Sarah Dawn Finer, vi tycker båda att hon är fantastiskt duktig, för att inte prata om vilken vacker kvinna! Det gick ju som det skulle, och även Alexander Fjant fick åka hem, ja, jag vet att han är ett musikgeni och att han har gjort mycket bra musik, men jag tåååål inte honom! (Kan kanske ha lite att göra med att han upprepade gånger uttalat sig oerhört nedlåtande mot min egen schlagerdrottning, Carola...!) Men annars förlöpte kvällen ganska bra tycker jag, och nu måste jag verkligen sluta skriva för batteriet tvärdör strax!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback