Äntligen fredag!

Sitter på jobbet, har för en gångs skull lunch pga att jag felbokat en kund, ringde henne och undrade var hon blev av och insåg att jag skrivit fel i blocket, så nu blev det en timmes välbehövlig lunch! Ska fixa lite ärenden och äta något, men det är så längesen jag skrev så jag får prioritera det! Veckan har varit intensiv, en hel del jobb, en hängig och trött Elliott och 2 bonusbarn som förvisso sköter sig själv men man vill ju ändå finnas där. Mannen har varit i Stockholm och Gävle så honom har man ju inte haft mycket glädje av! :) Men nu är det helg, även om denna helgen innebär jobb både lördag och söndag så är det ändå helg! Ikväll väntas besök av den andra storfamiljen Johannesson, det blir tacos och lite vin, enkelt och gott! Inte vin för min del då, ni som läser min blogg vet ju varför, men de andra får dricka desto mer!
I morgon ska vi hem till goda vänner och äta gott, förhoppningsvis får tv:n stå på i bakgrunden så jag inte missar Melodifestivalen! Har jag nu lyckats se alla deltävlingar så vore det ju hemskt om jag inte får se det bästa!! Jag gillar ju Måns, EMD, Agnes, Emilia, Sarah... Jag tycker nog att det är ett bra startfält! Spännande ska det bli iallafall.
Söndagen bjuder på jobb och en mysig em-fika hemma hos några av våra bästa vänner, alltid trevligt!

Ja, jag hoppas på en mysig helg för alla, njut av ledighet, Melodifestival och förhoppningsvis lite våååår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback