Lördagsfix!

Lördagen inleddes med en kurs i elfilsteknik för 7 av mina fd elever som är ute och jobbar nu och vill lära sig mer! Det var en jättetrevlig förmiddag, så roligt att träffa dem igen! Vid 12.30 körde jag hem, åt en snabb lunch och lastade in Elliott i bilen, vi styrde kosan mot Malmö! En vännina till mig sedan ca 10 år har skrivit en bok och det var release av den på Hedmanska grden, mitt på Lilla Torg i Malmö. Anledningen till att jag tog med sonen var att boken heter "massagesagor" och vnder sig just till barn. En superfin bok att använda hemma med sina barn, på dagis eller förskola! Där var mycket folk och jag kände en sådan stolthet över min vän, trotsatt det inte var jag som skrivit den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback