Orättvist!!!

Nu precis gick jag in på en av bloggarna jag följer, en 2-barnsmamma som har obotlig cancer men har kämpat som ett lejon. Jag har följt den i några månader och det har varit intressant men samtidigt jobbig läsning, speciellt med tanke på att hon är 2 år yngre än mig och har barn. Nu när jag gick in så stod det att inatt gick hon bort, nu orkade hon inte längre. Jag kände inte Sabina, som hon hette, men jag blev ändå så nedstämd. Vad är det för rättvisa? Gamla människor ska dö, inte 34-åriga småbarnsmammor... Usch och fy, nu mår jag dåligt och vill bara hem och krama min underbara familj, och då menar jag HELA min familj!! Ta hand om varandra, allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback