Söndagkväll!

Efter en inte så jättespännande vecka och en trevlig helg är det söndagkväll igen. Melodifestivaldax i går och jag tror att det var fler än jag som blev förvånade! Inte för att det är det är en dålig låt, men jag blev som sagt förvånad... Vi var bortbjudna och var 3 par som hade ganska delade meningar om vem som skulle vinna, och det ena paret hade faktiskt rätt! Fast jag skyller på att min äkta hälft inte gissade - han satt i soffan, helt likblek och mådde pyton! Inte av den goda maten eller för mycket vin, nej han har varit infekterad och förkyld nu i flera veckor och det kändes som om det nådde sin kulmen denna helgen! Dessutom var vår prins gnällig som bara den och klagade över ont i örat, stackare! I morse ringde mannen till läkaren och fick en tid till sig och Elliott, vi var helt säkra på att maken led av lunginflammation. Alla möjliga tester gjordes men det enda som kunde konstateras var en rejäl infektion med vila som medicin... Elliott har däremot öroninflammation, så han fick pencillin!

Jaja, jag mår bra, lite illamående emellanåt och hyfsat trött, men det är jag med glädje så länge allt är bra! Vi har lite att fixa med här hemma så jag längtar efter att maken ska tillfriskna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback