Söndagsfix!

I dag har vi fixat och donat, Elliott har fått en välbehövlig byrå och Jocke välbehövliga hyllor. Rensning och sortering, jag lyckades fylla 4 sopsäckar med mitt skit, Elliotts skit och lite Jockeskit, fast där är jag inte helt klar. Han har dock gett mig fria händer i veckan, så då blir det rensa av!!
 
Kl  15.00 kom goda vänner över för en fika, jättemysigt! De har också barn, så de kunde leka av sig några timmar! Jag hade gjort en god fruktsallad och våra vänner ade köpt med sig gott bröd, perfekt "mellis"!

Nu är det måndag snart igen, men först ska jag passa på att bara dega en stund i soffan, något jag ytterst sällan gör, men idag efter 4 sopsäckar skit och typ 5 maskiner tvätt samt städning av hela huset tycker jag att jag är värd det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback