Gravidhumör?!?

Är på ett grymt dåligt humör, typ hela tiden! Jag försöker verkligen bita ihop, men det räcker med att någon tar ett (1) steg in på hallgolvet så går jag i taket: "Stanna på mattan, vem dammsugar här??". Jag skäms över mig själv och mitt grymmehumör, stackars maken tassar på tå för att undvika en explosion..! Minns inte att det var såhär när jag väntade Elliott, men det är ju en ny liten person i magen så då är man väl annorlunda till humör och dylikt. Måste verkligen skärpa till mig..

Hade en god vän på besök i salongen i fm, hon hade med en liten present, en gravidbola, som ett halsband med en liten pingla nertill som ska lugna bebisen i magen! Superfin, nu går jag här och "pinglar"! Så snällt, tusen tack!

Nu ska jag ha en kund till, sen hem och ha fredag! I morgon är det dax för den årliga gökottan, hoppas verkligen vädret håller i sig!

Kommentarer
Postat av: HouseMouse

...och det gjorde vädret inte kan jag tala om!!!!

Fy fasiken!

Man behöver förresten inte vara gravid för att ryta när folk går in med grusiga skor, det är nämligen helt normalt! Att ryta, alltså. Inte att gå in med grusiga skor, eller leriga....

Tänkte på när ni berättade om dåliga raggningsrepliker, typ "Hej Kexet, står du här och smular...?"...

"Hallå Pinglan....osv"...

2009-05-23 | 21:40:46
URL: http://www.housemouse-sis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback