Sköööön tisdag!

Idag har jag haft en skön förmiddag - hade en kund och sedan lunchade jag med en väninna, jättemysigt! Härligt med vänner som man känner förtroende för och som kan både ge en peppning och kritik!

Fick en trevlig inbjudan via mail till midsommarfest, två par i bekantskapen drar ihop ett gäng för att fira på Ullstorps kursgård, med övernattning om man vill - supertrevligt! Givetvis ska vi fira tillsammans med dem, även om det inte blir något direkt festande för min del..! Jag tycker det är så kul att det finns människor som anstränger sig för att fixa roliga tillställningar, så jatack, läser ni detta så vet ni att fam. Johannesson kommer att vara på plats!


Hittade min prins såhär i soffan när jag kom hem, mitt hjärta bara smälter...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback