Trååååkig måndag!

Varför är det så att vissa dagar är så himla tråkiga? Jag tror att jag är en ganska positiv person, men idag har det mesta varit tråkigt.. Dagen har gått långsamt, hem och laga mat, bada barn, lägga barn, fortsätta jobba vid datorn och vänta på att mannen ska komma hem från Stockholm.. Han hann hem och vända nu precis, sen var han tvungen att köra ner med min deklaration som jag hade glömt lämna! Jaja, man har väl till 24.00 på sig, så varför brådska liksom? :) Mannen påstår att det är jag i ett nötskal, men jag vet inte om jag håller med med om det! Jag brukar ju hinna, och det är väl det viktigaste, sen att det blir gjort i sista sekunden är ju ingen annans problem, eller?

Nu ska jag göra en kopp te, fast jag är sugen på ett stort glas vin, och sen gå och lägga mig tidigt så denna dagen kan ta slut! Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är en väldigt positiv, glad och go människa Katarina :)



Kramar Linda

www.lindasnaglar.blogg.se

2009-05-11 | 16:49:34
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback