Cykeltur att ångra..!

I går morse fick jag för mig att jag skulle cykla till jobb och till dagmamma, vet inte riktigt hur jag tänkte? Elliott blev jätteglad, han älskar att sitta därbak och sjunga för mej medan jag flåsar på. (Han tvärvägrar att cykla på sin egen cykel - har en fantastiskt fin blå liten Crescent, men tycker det är onödigt för han kan ju åka på min..!) Det gick ganska bra att cykla på morgonen och det gick bra att cykla hem, det gick inte fort med tanke på 10 dagar kvar till bebisnedkomst, men det kändes bra.
Sen blev det kväll och natt, och jag har inte sovit en endaste blund - fy tusan vad ont jag haft!! I magen, ryggen, bäcken, höfter, ja typ överallt i de regionerna där man kan ha ont..! Tror ni att jag ångrar den cykelturen? Tja, lite grand kanske... Vore trevligare att få sova! Dessutom har vi en fullspäckad helg framför oss så vi har inte tid att föda barn förrän nästa vecka!! :)

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Tror du att du kan planera in en förlossning??

Toka. :-)

2009-09-11 | 23:53:27
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback