Söndagsmorgon igen..

Så var det dax igen, sitter här med en kopp te och en morgonpigg son..! (Han hade ju liksom inte behövt få ALLT av sin pappa!) Mannen min erbjöd sig faktiskt att gå upp men jag har krämpor överallt så jag kan ändå inte ligga kvar. Gårdagen bjöd på en fantastiskt god middag hos svågern och svägerskan - rådjurssadel, något jag aldrig ätit förr, men det var fantastiskt! Kvällen blev inte så sen, barnen blev trötta och jag har ont överallt, men det var mycket trevligt.

Idag blir det barnkalas för Elliotts del hos en kompis i Löberöd och sedan ska vi fira min och bonusdotterns födelsedagar med den närmsta släkten, som blev 19 personer...! :) Vi har lånat ett bord och stolar, våra egna räcker inte till..!

Lägger in lite bilder ikväll! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har ju helt glömt att du fyllt år... Massa GRATTIS i efterskott. Både till födesedag och bröllopsdag ;)



Kramar Linda

www.lindasnaglar.blogg.se

2009-09-13 | 13:06:31
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Emma

GRATTIS i efterskott!!



Hoppas kalaset gick bra :)

2009-09-13 | 14:21:38
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback