Vänner av guld!

Att ha ett gäng bra vänner omkring sig är värt guld, hade liten middag för några av mina i fredags! Det finns en handfull till som ingår i den närmsta kretsen men som inte kunde var med av en eller annan anledning, (kräftfiske, hallå, vad är det för ursäkt :)..!?) Hoppas efter bebisnedkomst att jag kan ha en lite större "tjejmiddag" med alla de närmsta vännerna! De är kanske inte jättemånga, men att ha riktigt bra vänner är värt sååå mycket!
Det blev en kväll med mycket skratt, trots (eller tack vare?) väldigt lite vin pga graviditet och bilkörande, god mat, ja faktiskt, trots att det var jag som lagade den, (allt utom köttet, det gjorde maken innan han försvann hemifrån)! Tack tjejer för en superkväll, det är gott att veta att riktiga vänner som ni finns!



Innan man fick smaka av maten så fick man hjälpa till att förbereda snacksen! Här blandas det dippa för fulla muggar!



Här är den samlade skaran - utom jag som står bakom kameran som vanligt!



Efterättsförberedelser!



Det blev gissning av datum för bebisnedkomst, spännande att se vem som har rätt, eller iallafall kommer närmst!



 

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad kul att du tittar in hos mig :)

Javisst, 25 år på torsdag :) Snartär det ju nersläpp för dig! Vilken tid är det beräknat? massa kram miss you

2009-09-06 | 16:33:33
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback