Dag 2.....

Ännu en oväntat bra dag! Kyckling, lax, ägg och mycket grönsaker. Minus idag är att jag inte hann någon träning alls, ganska dåligt... Men vad gör man när mannen jobbar tidigt till sent. Hoppas på bättring i morgon, målet är någon form av motion var dag!
Det svåraste idag har varit att motstå att smaka på smeten när jag bakat chokladmuffins och dajmkakor, men jag har varit ståndaktig (visst är det ett roligt ord?!) och smakade inte på nånting, inte ens en liten gnutta av den makalösa frostingen på muffinsarna!! Det låter som att jag hittar på, men jag tog en morot istället..!

Nu stundar dag nr 3, hoppas på lika bra mat i morgon och mer motion!! Tjillevipp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback