Min resa!

Nu börjar allvaret, det som man försökt med sååå många gånger! Men denna gången är det verkligen allvar, jag trivs inte med att se mig i spegeln, jag trivs inte med att ha ursnygga kläder som hänger och väntar på att passa, och jag trivs inte med att se mig själv på foto. Så nu börjar min resa, som jag hoppas du vill ta del av. Jag ska försöka blogga varje dag om maten och motionen, och hoppas på att se resultat! Mitt mål är minst 15 kg till jul, ca 1 kg/vecka, jag tror att det är realistiskt och ett mål som går att nå!
I morgon börjar rivstarten, bort med kolhydraterna nu under ett par veckor för att komma i ordning!

Hörs i morgon - jag är toppladdad!!!



Mina prinsar!! 

Kommentarer
Postat av: Emma Friberg Albrecht

härlig inställning! lycka till!!!

2010-08-23 | 20:44:31
Postat av: SiS

Hej! Jag känner precis som du (sluta fnysa - man känner sin kropp bäst själv, och var och en har sina mål...) och hänger gärna med på "tåget". Dessutom stöttar jag dig till 100%!! Kram

2010-08-24 | 08:41:21
URL: http://www.housemouse-sis.blogspot.com
Postat av: Emma

Lycka till vännen - kommer följa dig & förhoppningsvis kunna stötta dig :) Kämpar sj också med några extrakilo, men det är seeegt :/

2010-08-24 | 09:30:32
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback