Fortfarande bäst!

Fortfarande är jag bäst, kvinnan i hans liv, den han kramas med och pussar på
Fortfarande får jag hålla honom i handen när vi är ute och går
Fortfarande är jag vackrast i världen för honom
Fortfarande är det mig han kallar på när han drömmer mardrömmar
Fortfarande vill han att vi ska bada tillsammans i badkaret
Fortfarande vill han sitta i mitt knä
Fortfarande säger han, "mamma, jag älskar dig så mitt hjärta går sönder.."

Hur länge till varar det? Tiden går så fort, snart är han stor och vill inte hålla mig i handen när vi är ute och går, snart vill han inte sitta i mitt knä längre... Så småningom är det inte jag som är kvinnan i hans liv längre. Jag vet att det kommer att bli så och att det är helt naturligt, men det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på det.
Tänk om man anat för 6 år sedan att man är kapabel till att känna så mycket kärlek och att man gör vadsomhelst, ja faktiskt vadsomhelst, för sina barn...




Jag njuter så mycket jag kan av mina barn, försöker glömma alla måsten och fokusera på dem när jag är hemma. Det bästa och finaste som finns, barnen man satt till världen. Kärlek!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Tina

Så fint, så sant!!!!! Visst trodde man inte det var möjligt med all denna fläckfria kärlek. Helt underbart! Kram

2010-11-10 | 08:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback