Lite nytt...

Jag och Malin, min fantastiska bonusdotter, har varit i Barcelona i helgen och hälsat på min syster med familj. Ja, vi har shoppat, druckit vin, ätit tapas, shoppat, gått på Ramblan, shoppat, varit i Segrada Familia, ätit tapas och shoppat också..!!! En helt makalös helg som jag hoppas vi kan göra om. För en som inte känner min Malin så är hon den mest fantastiska, kloka och bästa 18-åring som jag känner!!



Under ett paraply utanför Segrada Familia, det regnade faktiskt den förmiddagen..



Efter besöket i kyrkan var det dax för lunch med ett glas vin till!!



Fika i hamnen, kolla in Desigualpåsen..!! :)




Jag och min underbara lillasyster, som jag saknar varje dag...





Sist en godingbild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback