Ätardag!!!

I går, lördag, hade jag min ätardag, som jag inbillat mig att jag behöver. Det började med vägning, 1,1 kg ner, det går sakta men säkert neråt... Efter frukost åt jag godis, för det fick jag ju, och efter typ 7 bitar var jag proppmätt och illamående... Hallå, hur skulle detta sluta? Jag som laddat inför min dag i "frihet"!! Mannen lagade en fantastisk middag och till efterrätt åt vi marängsviss, som jag läääängtat efter. En timme senare var jag på toa, och tillbringade en bra stund därinne..!! Jättemagknipen Sven-allan!!! Det var ingen rolig avslutning på min efterlängtade dag, faktum är, att det var inte så himla kul med godiset och marängsvissen som jag inbillat mig.. :( Kanske jag skippar den nästa vecka? Ja, förutom vinet då, såklart!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback