Dagarna går...

Oj, vad tiden går! Det har hänt en del sen sist, men inte så mycket på vikten tyvärr... Vet inte vad jag gör för fel, men jag har börjat träna en del, kan det vara det? Har läst och hört att det kan hända men det är ändå tråkigt när man verkligen försöker vara duktig! Känner mig mest fet just nu, och det går ju upp och ner i livet, det händer saker som även påverkar vad jag stoppar i mig. Jag avundas dem som slutar äta när de har svackor i livet, jag tillhör INTE dem, tyvärr, tvärtom... Men jag tänker inte ge upp, det är bara att ta nya tag!



Vår älskade lillprins har fyllt 1 år, tiden går alldeles för fort... Här äter han sin första bit tårta, det var väldigt smaskigt! Älskade, underbara Wille!!



Med detta härliga tjejgäng tillbringade jag lördagen! Vilken heldag! Danspass, bubbelbad, vin och whiskeyprovning, räkfrossa och sen utgång för de som orkade..!! Min otroligt duktiga svägerska hade verkligen lagt manken till!



Miiina, så fiiina!!!

Nej, nu är det dags att ta nya tag, ta sig ur svackorna och ta sig framåt!! Lite höstdepp plus lite besvikelser, ibland behövs det inte så mycket för att man ska må lite kasst..!
Ska åka till Barcelona nästa lördag, känner att jag behöver lite systertid, saknar henne enormt mycket!

Nästa gång jag skriver kommer vågen att visa minst 2 kg mindre, hoppas verkligen jag gör ett inlägg nästa helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback