Fest och gi??

Nu har det varit en del festande, tjejmiddag förra helgen och herrklubbens kräftskiva denna helgen. Inte så himla bra för min tilltänkta viktnedgång, men jag har gett mig själv lördagen som lite "slarvdag", och är inte så sträng just den dagen. Fredagens invägning visade 1,3 kg ner, vilket jag är mycket nöjd med, har inte tränat ett dugg förra veckan men känner att jag måste verkligen börja kommande!  Kanske en morgonpromenad i morgon bitti?

Gårdagens festligheter var enormt lyckade, herrklubbskillarna gjorde ett fantastiskt jobb både innan, under och efter festen! Vilket röj, vi dansade, dansade och dansade!!! Fler fester, killar!!!



Fiiiina flickor på rolig tjejmiddag!!



Några till!



"Mitt gäng"på väg till festlokalen!



Glada kräftätare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback