Tröööögt...

Vecka 4 och jag har verkligen varit extremt noga med maten. Tränat på Friskis 1 gång och gått promenader varje dag. Ändå visar vågen bara -1 kg idag!!! Urk, så arg jag blir! Nu blir det ännu hårdare tag, jag kanske tillochmed drar in min ätardag, som jag har på lördagar!! Jag drömde inatt att jag gått ner 4 kg, så 1 var en besvikelse...

Annars har det varit en bra vecka med lagom blandning jobb och nöje! Idag hade vi brunch för Wilmer och Malin, som tillsammans blev 19 år!! Älskade ungar, var tar tiden vägen? När kalaset var slut pös Malin iväg på sin moppe, och skulle till Jägers ikväll... Jaha.

Det dröjer förhoppningsvis lääääänge innan mina killar hänger på Jäggan, men visst, den dagen kommer! Sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback